dinsdag 2 januari 2018

Nieuw jaar, nieuwe doelen

Ik ben er alleszins vroeger bij dan vorig jaar. Dat stemt me al tevreden :). Maar er is wel nog heel wat werk aan de winkel. Mijn hoofdblog Gietjes Corner boerde niet slecht in 2017, maar mijn andere blogjes bleven achterwege. Tot mei ging het nog wel behoorlijk hier. Sindsdien bleef het stil op Gietjes Weetjes en dan bloedt mijn hart wel een beetje. Ik weet dat ik wat veel van mezelf verwacht en ik denk niet dat er iemand zo gek is om op z'n eentje 4 blogs te runnen, maar ach, we zijn een nieuw jaar begonnen. Dus dan spreken we van een nieuw begin. Benieuwd of het me in 2018 wel lukt :).

Korte statistieken

Aantal pageviews: 
sinds 22 december 2014: 41.869. 
Wat als we voor de 100.000 gaan? Dat zou moeten lukken, toch?!

Aantal artikels:
2014: 10
2015: 37
2016: 161
2017: 65
Alles wat meer is dan 65 stemt me tevreden, dan gaan we hier op Gietjes Weetjes weer in stijgende lijn. En als dat met alles zo is in mijn leven (of toch met bepaalde zaken) dan zal mijn geluk niet op kunnen :).

Het ultieme doel blijft hier nog altijd om elke dag opnieuw een weetje met jullie te delen, maar met een voltijdse job én weekendwerk erbovenop zal dat er wellicht niet meteen inzitten. Misschien moet ik maar doorgaan tot aan mijn pensioen. Het schijnt dat je dan zeeën van tijd hebt...

1 opmerking:

  1. Alvast veel succes het lukt me niet echt een reactie te posten op gietjes boekies dan zal ik hier proberen ( Frans de Waal is ook leuk leesvoer) nu terug bewijzen dat ik geen computer ben

    BeantwoordenVerwijderen