dinsdag 22 december 2015

Gietjes Weetjes is 1 jaar!

Ongelooflijk, maar deze blog is alweer 1 jaar!


Het lijkt alsof het virtueel leven van mijn tweede kind het eigenlijk helemaal doet zoals een echte baby het in zijn eerste levensjaar zou doen. Ik heb nogal veel geslapen hier geloof ik en daarom kwamen er niet zoveel berichten als ik me zelf had voorgesteld! Dat vind ik uiteraard jammer, maar aangezien Nieuwjaar er bijna is, lijkt het me tijd voor goede voornemens :). Ik heb al heel wat berichtjes klaar staan voor 2016 en hoop dan ook om Gietjes Weetjes eindelijk op de internetkaart te zetten. Twijfel dus niet om deze website te delen met al je vrienden want je zult echt iets bijleren!

Dus Ilse, dit jaar niet klagen, begin maar al te studeren voor november :).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten