maandag 7 december 2015

Gietjes x 3

Ik was hier goed op weg om er iets van te maken, maar toen kwam er zich weer een nieuw idee in mijn hoofd nestelen ;). Je weet hoe dat gaat. Nadenken, veranderen, schrijven, tips vragen, weer veranderen,...

Sommigen onder jullie weten het misschien al, maar alles begon een paar jaar terug met Gietjes Corner. Ik was toen al met zodanig veel verschillende dingen bezig, dat ik op zoek ging naar een manier om heel die chaos op orde te krijgen. Daarom gooide ik van alles op mijn eerste blogje en werd mijn webstek een perfecte weerspiegeling van mijn overactieve geest :). Ik schreef heel wat over mijn job in het onderwijs, maar daarnaast postte ik ook films en boeken, gaf ik sporadisch restaurant- en reistips, strooide ik af en toe met weetjes, vertelde ik over mijn naai- en schilderavonturen en deelde ik mijn primitieve kook- en bakkunsten.
Ik merkte na verloop van tijd echter dat de meeste lezers van Gietjes Corner leerkrachten waren en dat die al die andere berichten soms storend of gewoon overbodig vonden. Daarom nam ik afgelopen weken een besluit. Net zoals voor de weetjes, maakte ik nu voor boeken en films een nieuwe blog. Naast Gietjes Corner en Gietjes Weetjes, zette ik nu dus Gietjes Boekies en Movies op poten!




Dit gezegd zijnde, hoop ik dat de ideeën in mijn hoofd nu eindelijk weer wat rust kunnen vinden en dat ik helemaal klaar ben om vanaf nu alleen nog maar aan uitvoeren te denken. Bij deze: voor de volgende zeven dagen staat er elke dag een artikel voor je klaar! Kom dus vooral heel veel langs op Gietjes Weetjes en wordt niet alleen ouder, maar ook wijzer ;).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten