vrijdag 22 januari 2016

Water, water en nog eens water

Ook nieuwsgierig naar al die zeeën? Ik moet zeggen dat ik er vroeger beter in was! Toen werkte ik wekelijks minstens een uurtje aan mijn aardrijkskunde en dat kwam mijn parate kennis wel ten goede. De afgelopen jaren ben ik er te weinig mee bezig geweest en tjah, hoe gaat dat? Je kennis - hoe zou ik het zeggen - verwatert natuurlijk ;).

Bij deze vind ik het dus nodig om af en toe nog eens wat meer over die zeeën te vertellen. Vorige maandag had ik het nog over de Tsjoektsjenzee tussen Alaska en Rusland, vandaag toon ik jullie alleen een kaart. Dat zou je toch alweer iets moeten bijbrengen. Uiteraard volgen er in de toekomst nog meer kaarten en weetjes, ik laat het hier niet bij. Ik denk echter dat de volgende afbeelding voor vandaag wel genoeg is :).


Wil je zelf graag je kennis testen wat deze zeeën betreft? Kijk dan snel even hier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten