zondag 2 oktober 2016

Nieuwe maand, nieuwe tabbladen en nieuwe voornemens :)

Het was hier alweer een hele tijd behoorlijk stil en daarom is het meer dan tijd om Gietjes Weetjes alweer nieuw leven in te blazen. Ik zette mij een paar uur achter de computer en doorliep mijn hele blog. Ik postte in 2016 toch al behoorlijk wat weetjes, maar mijn tabbladen waren nog niet oké. Daar maakte ik werk van en nu vind je alle artikels op Gietjes Weetjes terug onder de verschillende rubrieken. Ik voegde zelfs nog de tabbladen 'Muziek' en 'Kunst' toe.

Voor de komende week staan er eindelijk ook weer nieuwe weetjes klaar: van Frans tot aardrijkskunde, van sport met Poulidor tot showbizz met tal van artiestennamen. Hou Gietjes Weetjes dus zeker in de gaten of neem ook een kijkje op mijn Facebookpagina!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten