maandag 22 december 2014

Een tweede kind is geboren!

Aan mijn vleselijke kroost moet ik nog beginnen, maar dit is wel mijn tweede blog die ik uit de grond stamp. Wie mijn andere blog 'Gietjes Corner' volgt, weet dat ik heel graag alles zou weten. Aangezien dit nu eenmaal niet kan, wil ik wel zoveel mogelijk noteren en in mijn hersenpan opslaan. Dat deed ik normaal in een rubriek op mijn eerste blog, maar aangezien deze hobby wat uit de hand dreigt te lopen, probeer ik het nu met 'Gietjes Weetjes'.

Eerst kwam het in mij op om van elke hobby een aparte blog te maken... maar al snel besefte ik dat ik het niet al te bont mag maken. Er zitten immers voor ieder van ons maar 24 uren in een dag! Daarom krijgen mijn boek- en filmverslagen, mijn recepten, mijn knutsels en uit-tips zeker nog een plaatsje op Gietjes Corner. Alles wat echter met kennis, weetjes en info te maken heeft, verhuist vanaf 2015 naar hier. Op die manier scheid ik mijn publiek wat en worden de lezers van Gietjes Corner niet meer nodeloos gestoord met mijn 'infoverzamelwoede' :).

Ik hoop op deze plek ook heel wat mensen te mogen verwelkomen want ik ben er zeker van dat er nog heel wat leergierigen het net afschuimen. Het is een utopie om vollediger te zijn dan de encyclopedieën die er al bestaan, dat besef ik. Toch is het mijn doel om gegevens van totaal uiteenlopende onderwerpen hier op een overzichtelijke manier te verzamelen. Ik wil geïnteresseerden meenemen op een trip die alleen maar boeiend, leerrijk en gevarieerd kan zijn en wie weet word ik in 'De Slimste Mens' ooit vernoemd als 'the place to be' ter voorbereiding :).

Keep calm and study like Granger #usq #studymotivation


Bron:
* https://www.pinterest.com/pin/65443000809313624/

2 opmerkingen: