woensdag 24 december 2014

Hoe? Waarom? Wanneer?

Misschien zijn er wel die denken... wat is dat hier?! Wel, ik wil gewoon zoveel mogelijk met jullie delen. Ik leer elke dag wel iets bij en dat wil ik op mijn nieuwe blog posten. Op die manier wordt het een mooi naslagwerk en vind je heel veel info (die mij interesseert) op één pagina terug. Als ik dan eens wil deelnemen aan een quiz, dan moet ik niet rond blijven surfen. Dan hoef ik alleen een kijkje te komen nemen op Gietjes Weetjes :).

Daarnaast is het ook de bedoeling om bepaalde dingen te gaan sorteren op tabbladen. Dit zal nog niet voor meteen zijn, maar dat zal de eerste maanden wel daar naartoe evolueren. De bedoeling is om een aantal weetjes alfabetisch te rangschikken, sommige in lijstjes te gieten en nog andere per datum te sorteren.

Ik hoop alvast ook wat publiek aan te spreken met deze blog en uiteraard zijn alle tips, suggesties en vragen meer dan welkom! Hieronder is er genoeg ruimte voorzien!

Ik wens iedereen alvast een zalig kerstfeest!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten