zaterdag 14 januari 2017

Doelen voor 2017

Twee weken is 2017 oud. Meer dan tijd dus om ook dit jaar terug met Gietjes Weetjes aan de slag te gaan. Pas op, ik zat niet stil hoor de afgelopen dagen. Ik schreef al heel wat weetjes voor jullie neer. Ik wilde ze gewoon niet posten voor ik wat doelen voor dit blogje had gesteld.

Eerst nam ik Gietjes Boekies en Movies onder handen en deze blog lijkt nu helemaal vertrokken. Joepie! Ben je op zoek naar info over boeken, films, acteurs of auteurs? Dan moet je er zeker eens een kijkje gaan nemen!




Straks is het uiteraard nog de beurt aan Gietjes Maksels en Baksels en de aloud bekende Gietjes Corner :), maar eerst dus Gietjes Weetjes.

In 2014 startte met ik deze blog omdat ik merkte dat ik mijn ei op dat vlak niet helemaal kwijt kon op Gietjes Corner. De lezers vonden hun weg niet naar de weetjes en de meeste juffen en meesters sloegen deze berichten over. Een nieuwe blog drong zich dan ook - naar mijn aanvoelen - meer en meer op.

Statistieken en doelen


Intussen bestaat Gietjes Weetjes meer dan 2 jaar en dan is het tijd om wat nieuwe doelen voorop te stellen.

Pageviews tot nu toe: +/- 19.000
Geen schitterend aantal, maar misschien toch op de goeie weg :).
2017: Toch minstens 50.000, dat moet het doel zijn. Of dit haalbaar is, weet ik niet, maar zou het zeker fijn vinden om dit doel te halen ;).

Artikels afgelopen jaren:
2014: 10, 2015: 37, 2016: 161
De vooruitgang was alleszins al spectaculair met bijna vijf keer zoveel artikelen in vergelijking met vorig jaar.
2017: 200 zou ik mooi vinden. Het ultieme doel is natuurlijk om elke dag een weetje op Gietjes Weetjes te posten, maar misschien met ik dit doel bewaren voor volgend jaar. 200 is dus het objectief, alles wat daarna nog gepubliceerd wordt, is een mooie stap richting 365!

Voor de rest hoop ik wat meer voeling te krijgen met mijn lezers en probeer ik beetje bij beetje wat meer mensen te overtuigen om mijn blog te volgen. Deel gerust mijn pagina met collega's, vrienden en familie. Iedereen is welkom! Heb je trouwens een idee voor een artikel in 2017? Aarzel dan niet en laat je onderwerp hieronder of op mijn Facebookpagina achter! 

Dat doet me er aan herinneren dat dit misschien mijn laatste doel voor dit jaar is. Mijn pagina op Facebook wat beter bijhouden

Ik wens iedereen een ongelooflijk fijn, gelukkig en leerrijk 2017 toe! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten