zondag 3 april 2016

Zin om een vreemde taal GRATIS te leren?!

Als je hier af en toe - of heel regelmatig hoop ik :) - een kijkje komt nemen dan ben je net als ik gek van bijleren. Misschien heb ik dan nog eens een heel erg groot nieuwtje voor jou :). Toevallig kwam ik op de volgende website terecht! Lingohut kende ik helemaal niet, maar je kan er GRATIS nieuwe talen leren! Vraag me niet naar ervaringen, want ik surfte er nog maar één keer naartoe. Het lijkt me echter spannend om via allerhande spelletjes tal van nieuwe woorden te leren in heel veel verschillende talen. Zo zie ik er niet alleen Europese talen, maar ook tal van wereldtalen als Chinees en Russisch.



Iemand al ervaring met Lingohut?! Dan hoor ik het graag! Reacties kun je hieronder achterlaten of stuur me een berichtje via mijn Facebookpagina of via gietjescorner@hotmail.com!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten