donderdag 7 februari 2019

Doelpuntenmakers bij België-Japan

Vorige vrijdag had ik het al over België-Japan van het afgelopen WK voetbal. Ik sprak toen over de documentaire '14 seconds' die de Japanners aan het maken zijn. Maar een tijd terug vroegen ze me op een quiz wie nu eigenlijk de Japanse doelpuntenmakers van die wedstrijd waren. Meestal kijken mijn teamleden dan naar mij aangezien ze weten dat ik sport en zeker voetbal wel volg. Ik moest hen het antwoord echter schuldig blijven. Daarom noteer ik ze hier even zodat ik ze misschien nooit meer vergeet.

Weet je niet over welke wedstrijd het gaat, kijk dan zeker eens naar onderstaande beelden...


Doelpuntenmakers:
48' Genki Haraguchi
52' Takashi Inui
69' Jan Vertongen
74' Marouane Fellaini
94' Nacer Chadli

Geen opmerkingen:

Een reactie posten