woensdag 23 januari 2019

Black Mirror van Charlie Brooker

Netflix is alom tegenwoordig. We kunnen er niet meer naast kijken en heel wat vrienden van me hangen uren voor de buis om succesvolle series te verslinden. Ik weet hoe verslavend dit kan en met mijn twee jobs vind ik het voor mezelf dan ook geen optie om Netflix aan te schaffen. Dat neemt natuurlijk niet weg dat ik op de hoogte wil blijven. Daarom vandaag een blogpostje over een Netflixserie, namelijk Black Mirror.

Dit is een Britse reeks gemaakt door Charlie Brooker (zie foto). In 2012 won Black Mirror een internationale Emmy voor beste tv-film of miniserie. De naam Black Mirror is volgens de bedenker een verwijzing naar een telefoonscherm dat uitstaat. Wanneer je dan naar je smartphone kijkt, dan zie je alleen een reflectie van jezelf.

Bron: https://www.denofgeek.com/uk/tv/charlie-brooker/53641/charlie-brookers-2017-wipe-cancelled

Geen opmerkingen:

Een reactie posten