dinsdag 1 januari 2019

Zal het me dit jaar wel eens lukken?

Hier ben ik eindelijk weer. Gelukkig Nieuwjaar iedereen!

Vorig jaar begon hier heel erg goed! Ik zette statistieken op een rijtje en zag het helemaal zitten om van 2018 een topjaar te maken. De opflakkering op Gietjes Weetjes was echter van korte duur en ik slaagde er niet meer in om mijn blog op de rails te krijgen. Genoeg interessante nieuwigheden en vergeten basiskennis verzameld nochtans, maar het lukte me gewoon niet om even wat tijd te spenderen aan wat ik eigenlijk het liefste doe: schrijven, opzoeken, contacten leggen, bijleren,... (al moet ik er eerlijkheidshalve aan toevoegen dat ik ook nog heel wat andere dingen graag doe, dat is soms het probleem hier ;)).

Een nieuw jaar betekent een nieuwe start, zo zie ik het toch. Daarom zal ik het er nog maar eens op wagen. Misschien lukt het me dit jaar wel en wordt 2019 een topblogjaar! Jullie zullen het alvast van op de eerste rij kunnen volgen. Eén ding staat al vast: ik zal mijn uiterste best doen!

Bron: https://www.keepcalm-o-matic.co.uk/p/keep-calm-and-love-weetjes/

Omdat ik de start van een nieuw jaar ook een moment van bezinnen vind, zet ik graag nog eens wat cijfers op een rij. Op die manier stel ik meteen ook nieuwe doelen en wat zou het fijn zijn om ze vanaf nu wel te halen. Ik ben er helemaal klaar voor!

Gietjes Weetjes werd op 22 december 2014 opgestart en sindsdien verzamelde ik net iets meer dan 70.000 pageviews. Het doel was om er intussen al 100.000 te hebben, maar dat lukte dus niet.  Ik geef mezelf nu nog 365 dagen extra om deze kaap te halen en ook al haal ik de magische grens maar net, ik zou toch enigszins fier zijn ;).

Wat artikels betreft, was 2016 tot nu toe mijn topjaar. Toen schreef ik maar liefst 161 blogpostjes op Gietjes Weetjes. In 2017 haalde ik er nog 65, maar vorig jaar was het vat na 5 artikels al leeg... Daar moet dringend verandering in komen, vind je ook niet? Daarom schreef ik de voorbije dagen al het een en ander en staan er alvast weetjes klaar tot 30 januari. Laat ons hopen dat het spreekwoord 'Goed begonnen, half gewonnen' dit jaar wel van toepassing is!

Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten