zondag 27 januari 2019

Natali Broods

Op het einde van vorig jaar keek ik in een sneltempo naar alle afleveringen van de Vlaamse fictiereeks Over water. Ik kijk echt heel weinig tv, maar tijdens de vakantie profiteerde ik echt even van de vrije dagen. Meestal werk ik dan enorm veel voor mijn klas, nu nam ik echt wel wat tijd voor mezelf en laste ik wat rust in. Aangezien je alle tien afleveringen via Telenet gratis kon bekijken, liet ik me even gaan. Op die manier leerde ik ook actrice Natali Broods kennen. Ik had ze al ergens zien spelen, maar ik kende haar naam niet meer.

Natali Broods is een Vlaamse die in 1976 werd geboren. Ze speelde onder andere ook in de series 'David', 'Met man en macht' en 'Tabula Rasa'.

Bron: https://p-magazine.be/natali-broods-ik-ben-blij-dat-ik-niet-voortdurend-nagekeken-word/

1 opmerking:

  1. Gietje groot gelijk dat je voor jezelf zorgt het is de beste basis om voor anderen te kunnen zorgen . Veel series bekijk ik zelf ook niet het lukt me niet altijd om me te kunnen concentreren mss nog een leuk weetje dat je kan maken voor in de klas een mobiusband dan kunnen ze (proberen ) om bv de ene kant paars en de andere wit te kleuren of rood en wit is ook mooi Ik weet nog steeds niet of je dit kunt lezen en of het beter is van wel of van niet Sowieso zit mijn leven vol met ?????? Nu en dan zie ik eens ! En weet je wat ik me dan afvraag Wat is dat? Smiley��

    BeantwoordenVerwijderen