donderdag 3 januari 2019

Kleurrijke figuren in De Slimste Mens

Elk seizoen opnieuw leer ik nieuwe, kleurrijke figuren kennen via het programma 'De Slimste Mens'. Heerlijk vind ik dat! Door ze elke avond in je huiskamer te zien verschijnen, lijkt er een band te ontstaan. Ik vind dat vreemd want eigenlijk ken je die mensen helemaal niet, maar toch heb ik er een gevoel bij, heb ik er een mening over. Zo ook met Saïd Boumazoughe.

Aangezien ik de film 'Patser' nog niet heb gezien, kende ik deze acteur en rapper niet. Toch vond ik hem meteen van het scherm spatten. Zeg nu zelf...

Bron: https://www.fokus-online.be/said-boumazoughe-de-zomer-in-het-teken-van-verbinding-en-welkome-luiheid/

De artiestennaam van Boumazoughe is Eazy Lo. Samen met Salahdine Ibnou Kacem vormt hij SLM, wat eigenlijk een afkorting van Salaam (of vrede) is. Zij zijn de makers van het nummer Ewa Ja.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten